Tak fordi du købte et Hozelockprodukt og velkommen til Hozelocks garantiregistrering.

For at registrere din garanti online skal du indtaste oplysningerne om det produkt, du ønsker at registrere. Alle felter markeret med en stjerne (*) herunder er påkrævet.

For at gøre et garantikrav skal du fremlægge den originale kvittering som købsbevis. Sørg for at gemme din kvittering. Indsendning af denne garantiregistrering er ikke en betingelse for et garantikrav. For mere information, se: Garantierklæring.

Alt information registreret hos Hozelock Ltd. er strengt fortroligt og vil IKKE blive videregivet til tredjemand.

I overensstemmelse med loven har personer, hvis personoplysninger indsamles, af legitime årsager ret til at få adgang til, rette, fjerne og modsætte sig de oplysninger, der vedrører dem. Se venligst vores fortrolighedspolitik.

Hvis du ikke kan finde det, du leder efter, bedes du kontakte forbrugertjenester på 0121 313 1122 eller e-mail: support@hozelock.zendesk.com, som kan hjælpe dig.

    Personlig information




    Produktinformation








    Venligst bemærk:
    EVenligst gem din kvittering - din garanti er ikke gyldig uden.
    For at validere din ekstra garanti, skal produktet være registreret max. 30 dage efter køb.